torstai 12. syyskuuta 2019

Uusi alku

Ristiriitainen olo. Elämä on tällä hetkellä samaan aikaan todella sekavaa ja silti niin selkeää. Olen lähipäivinä joutunut käsittelemään vaikka minkälaisia asioita, antamaan itselleni ja elämälle anteeksi ja analysoimaan tapahtuneita asioita. Ei mikään helppo juttu. Silti samaan aikaan on niin p*rkeleen hyvä olo - voiko olla?


Voi.
On niin jännä, kun olen sisäistänyt sen, ettei elämä ole joko iloista ja ihanaa tai surullista ja ankeaa. Se voi olla ja onkin sekoitus molempia. Samaan aikaan kun käyn paljon surullisia ajatuksia pääni sisällä läpi - voin myös iloita joistain toisista asioista. Pitää elämässä tasapaino.

Varmasti eniten hyvää oloa tuo luotto tulevaan. Siihen, että vaikka nyt tuntuu ajoittain pahalta, on edessä silti kaikkea suurta ja hienoa. Minulla on paljon suunnitelmia elämän eri osa-alueille ja aion tehdä kovasti töitä saavuttaakseni ne. Niin suuri osa on loppujen lopuksi kiinni vain siitä omasta tahdosta ja työstä. Haluan ja aion panostaa omien unelmieni eteen.

***

Nyt olen Helsingissä. Viikonloppuna on eläinoikeusjärjestön leiri, mutta tulin kuitenkin aiemmin Helsinkiin vähän hengähtämään ja näkemään ystäviäni. Saanpahan samalla etäisyyttä siihen omaan arkeeni, vaikka toisaalta aika nopeasti sitä arkea tuleekin ikävä.

Kun palaan kotiin, aion aloittaa uuden alun. Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta tiedän, että se on se asia jota eniten tarvitsen. Lyhyesti voisin kertoa; omaan itseeni aion panostaa vieläkin enemmän kuin aiemmin. Liikunnan saralla aion aloittaa tavoitteellisemman rakennuskauden. Ja treenaamiseen liittyen minulla on myös muitakin suunnitelmia, joista aion täällä blogissa puhua myöhemmin. Reissusuunnitelmia myös olen lyönyt lukkoon ja opiskelu- ja työkuvioitakin olen saanut selkiinnettyä aivan todella paljon. Vitsit mä olen innoissani!




Haluaisin muistuttaa myös sellaisia ihmisiä, joilla on edes pieni tyytymättömyys jotain asiaa tai elämää kohtaan: tee muutoksia! Ihan oikeasti. Jos päätyy jatkamaan samaa vanhaa elämää, johon ei ole ihan tyytyväinen tai johon ns. tyytyy - se kasvattaa vain katkeruutta, kateutta muita kohtaan ja muutenkin aiheuttaa vain negatiivista energiaa. Elämä tapahtuu koko ajan ja jos kokee, että jotain puuttuu tai haluaisi saavuttaa jotain, on syytä aloittaa heti. Askel kerrallaan.


Tsemppiä, aurinkoa ja rakkautta!
xx satu 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti